پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برکناری دو سرمربی قهرمان در استقلال| برهانی و فدایی چرا رفتند؟

  • کد خبر: ۱۶۳۳۴۴
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
برکناری دو سرمربی قهرمان در استقلال| برهانی و فدایی چرا رفتند؟
مسئولان باشگاه استقلال در اقداماتی عجیب دو سرمربی قهرمان این تیم را در سال‌های گذشته اخراج کرده‌اند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و بحث برانگیز آرش برهانی را که به تازگی درقامت سرمربی با تیم امید استقلال به قهرمانی لیگ امید‌ها دست یافته بود، اخراج کردند.

برهانی که هم زمان ریاست آکادمی استقلال را نیز به عهده داشت، درحالی از سمتش کنار گذاشته شد که این روز‌ها به دنبال ساختن تیمی جدید برای فصل بعد بود، اما مدیران استقلال به دلیل انتقاد‌هایی که او از وضعیت مالی باشگاه کرده بود، کنارش گذاشتند.

اقدام اخیر باشگاه استقلال در برکناری برهانی دو سال قبل نیز در این باشگاه اتفاق افتاده بود وآن زمان نیز محمد فدایی، سرمربی امید‌های استقلال بعد از قهرمانی در لیگ امید‌های تهران از سمتش کنار گذاشته شد.

اینکه چرا در باشگاه استقلال سرمربی‌هایی که موفق به کسب جام قهرمانی در رده امید‌ها شده‌اند، بدون هیچ دلیل موجهی از سمت خود برکنار می‌شوند، سوال مهمی است که مسئولان این باشگاه باید به آن پاسخ روشنی دهند.

آکادمی باشگاه استقلال یکی از آکادمی‌های مهم فوتبال ایران محسوب می‌شود که بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده که با این تصمیم‌های آنی و عجیب درحال تضعیف شدن است و جا دارد که مدیران آینده باشگاه استقلال فکری اساسی به حال این حوزه مهم کنند.  

برکناری مربیان قهرمان در استقلال (آرش برهانی و محمد فدایی) بدعتی غلط است که باید از این باشگاه برچیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->